مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-20اجتماعي

تحریر خاطرات دفاع مقدس به قلم دانش آموزان در فارس


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، کتاب خاطرات 8 سال دفاع مقدس به قلم دانش آموزان فارس به رشته تحریر در می آید.

- ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، کتاب خاطرات 8 سال دفاع مقدس به قلم دانش آموزان فارس به رشته تحریر در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهانبخش بانشی افزود: پرداختن به دفاع مقدس نقشی الگویی برای همه نسل ها است و تبیین زوایای این رخداد مهم موجب ترویج فرهنگ ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار، شهادت، فرهنگ دفاع و مقاومت در جامعه ما رشد پیدا کند، نوشتن کتاب و روایتگری را باید از مدارس شروع کنیم.

بانشی با اشاره به نقش انجمن های 22 گانه کانون های فرهنگی تربیتی استان که فرصت و بستر خوبی برای اجرا و پیاده سازی برنامه ها و فعالیت های تربیتی، فرهنگی، هنری، اجتماعی است، افزود: به راحتی می توانیم مهارت های فردی و اجتماعی از این کانال انتقال دهیم وهمه کانون ها باید فعال بوده و مورد ارزیابی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریر خاطرات دفاع مقدس به قلم دانش آموزان در فارس

تحریر خاطرات دفاع مقدس به قلم دانش آموزان در فارس