مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-20بين الملل

مدرنا: استفاده از واکسن کرونا تا سال آینده میسر نیست


مدیر ارشد اجرایی واکسن سازی مدرنا گفت: انتظار می رود نتایج موقت آزمایش واکسن کووید 19 در ماه نوامبر اعلام شود، اما استفاده از واکسن این شرکت ممکن است تا سال آینده میسر نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز،   استفان بنسل مدیر ارشد اجرایی واکسن سازی مدرنا به وال استریت ژورنال گفت:  انتظار می رود نتایج موقت آزمایش واکسن کووید 19 در ماه نوامبر انجام شود و دولت ایالات متحده می تواند در ماه دسامبر خود را به استفاده اضطراری برساند.

بنسل در کنفرانس سالانه Tech Live همچنین گفت: نتایج کافی از مطالعه بیشتر طول می کشد و اجازه دولت برای استفاده از واکسن ممکن است تا سال آینده میسر نباشد.

در این گزارش آمده است که نخستین تجزیه و تحلیل موقت از اثر واکسن زمانی اتفاق می افتد که 53 نفر در کل مطالعه دچار علامتی از کووید 19 شوند.

در این گزارش به نقل از بنسل آمده است: نخستین تحلیل ممکن است در ماه نوامبر اتفاق بیفتد، اما پیش بینی دقیق اینکه در کدام هفته رخ می دهد دشوار است، زیرا این موضوع به تعداد افراد بستگی دارد .

ماه گذشته میلادی بنسل به فایننشال تایمز گفته بود که مدرنا آماده نیست زودتر از 25 نوامبر از واکسن COVID-19 خود برای استفاده اضطراری استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرنا: استفاده از واکسن کرونا تا سال آینده میسر نیست

مدرنا: استفاده از واکسن کرونا تا سال آینده میسر نیست