مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-20اجتماعي

پیش بینی پاییز و زمستانی پربارش برای استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استان سمنان امسال پاییز و زمستان پربارش تری در مقایسه با سال های قبل خواهد داشت.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استان سمنان امسال پاییز و زمستان پربارش تری در مقایسه با سال های قبل خواهد داشت.

منوچهر فخری در حاشیه جلسه پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که به منظور رفع مشکلات مردم فولادمحله برگزار شد اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی ، در پاییز و زمستان امسال شاهد بارش های به مراتب بیشتری از سال های گذشته در سطح استان خواهیم بود که لازم است از هم اینک به فکر بوده و راهکارهای لازم را پیش بینی کنیم .

وی با اشاره به بالا آمدن چندین باره آب در روستای فولادمحله شهمیرزاد گفت: به دلیل غفلت برخی مدیران و تکرار مشکلات پیش آمده در روستای فولادمحله، از مردم این روستا عذر خواهی می کنم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به جایگاه ممتاز روستای فولاد محله در شهرستان مهدیشهرگفت: فولاد محله با مردمانی شهید پرور، میهمان نواز و مهربان دارای چشم اندازهایی بی نظیر و منحصر به فرد بوده و یکی از اماکن گردشگری و تفرجگاه های مردم استان سمنان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پاییز و زمستانی پربارش برای استان سمنان

پیش بینی پاییز و زمستانی پربارش برای استان سمنان