مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-20سياسي

ارائه مشاوره های مالیاتی و بانکی رایگان به تولیدکنندگان


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در بخش های مختلف باید از مشاوره های رایگان مالیاتی و بانکی برخوردار شوند تا در مسیر فعالیت خود دچار مشکلات و تنگناها نشود.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان و سرمایه "گذاران در بخش های مختلف باید از مشاوره های رایگان مالیاتی و بانکی برخوردار شوند تا در مسیر فعالیت خود دچار مشکلات و تنگناها نشود.

ناصر عتباتی روز گذشته در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: شورای حل اختلاف مالیاتی در حقیقت یک کمیسیون شبه قضایی است که سعی شده افراد تخصصی در رسیدگی به پرونده ها حضور داشته باشند تا عدالت در صدور احکام و اجرای قوانین و مقررات در حوزه مالیاتی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: کارشناسان شورای حل اختلاف مالیاتی با بی طرفی و عین حکم صریح قانونی نظر خود را اعلام می کنند تا این رفتار به جلب اعتماد و اعتبار بیشتر کمک کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل به تأخیر برگزاری جلسات هیأت حل اختلاف مالیاتی و اعتراض برخی از مأدیان در این زمینه اشاره کرد و گفت: این تأخیر باید برطرف شود تا اسناد و مستندات توسط مأدیان در رسیدگی مخدوش نشده و در کنار سرعت رسیدگی بهتر است صدور احکام نیز به موقع و در موعد مقرر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره های مالیاتی و بانکی رایگان به تولیدکنندگان

ارائه مشاوره های مالیاتی و بانکی رایگان به تولیدکنندگان