مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-20سياسي

اجرای طرح میراث بانان افتخاری در کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح میراث بانان افتخاری گفت: این طرح در راستای حفظ و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی این استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی در جلسه معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: تعامل با نیروی انتظامی موجب کاهش جرائم در حوزه میراث فرهنگی و تسهیل مسیر حرکت ماموریت های یگان حفاظت در رسیدن به اهداف سازمانی می شود.

فعالی به اجرای طرح میراث بانان افتخاری در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ایجاد شبکه ای گسترده از اقشار مختلف جامعه و استفاده از ظرفیت، استعداد و توانایی آنها به منظور مسئولیت پذیری اجتماعی و تسهیل روند انتقال مفاهیم به مردم در راستای احترام و صیانت از آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 110 نفر در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند، عنوان کرد: در حال حاضر40 پایگاه یگان حفاظت در سطح استان کرمان وجود دارد که توسط 198 نیروی آموزش دیده اداره می شوند.

علیرضا پریور رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در سال های گذشته همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان وجود داشته است، افزود: باید مدیریت یگان حفاظت میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح میراث بانان افتخاری در کرمان

اجرای طرح میراث بانان افتخاری در کرمان