مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-20پزشكي

کرونایی های خوشحال!


ویروس مهاجم زنده ای است که شاید همچون دیگر مهاجمان، هوشمندانه قربانیان ضعیف را برای شکار انتخاب نکند، اما اگر قربانی ضعیفی را به دام بیندازد، - ایسنا/مرکزی ویروس مهاجم زنده ای است که شاید همچون دیگر مهاجمان، هوشمندانه قربانیان ضعیف را برای شکار انتخاب نکند، اما اگر قربانی ضعیفی را به دام بیندازد، قطعا وضعیت وخیم تری را برای او ایجاد خواهد کرد.

این نکته ای است که رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه آنرا تایید می کند و معتقد است که سوء تغذیه و ضعیف بودن سیستم ایمنی آمار بیماران بدحال کرونایی را افزایش می دهد، در حالی که تغذیه مناسب حال بیمار را خوش کرده و روند درمان را تسریع خواهد کرد.

دکتر مهدی مصری در گفت وگو با ایسنا، به خاص بودن شرایط پیک سوم شیوع بیماری کووید 19 اشاره کرد و افزود: ویروس ناشناخته و پیچیده کرونا در پیک اول در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری مانند سایر نقاط جهان کشور ما را درگیر کرد و به دلیل ناآگاهی از رفتار این ویروس بخش اعظمی از جامعه بشری با آن درگیر شد.

وی با اشاره به کنترل این بیماری توسط حوزه سلامت با مشارکت دستگاه های اجرایی و آحاد مختلف نیروهای مردمی و جهادی در پیک اول، بیان کرد: پیک دوم بیماری کووید 19 که به مراتب ملایم تر از پیک اول بود در اواسط تیرماه و اوایل مردادماه کشور را تحت الشعاع خود ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونایی های خوشحال!

کرونایی های خوشحال!