مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-20پزشكي

«کپسول» تولیدی در کرمانشاه در کاهش علائم «کرونا» موثر است


رییس بیمارستان گلستان کرمانشاه (مختص بیماران کرونایی استان) گفت: کپسول تولیدی در کرمانشاه در آزمایشات بالینی نشان داد در کاهش علائم و نشانه های بیماران درگیر با کرونا موثر است و این بیماران سریع تر و با عوارض کمتر احساس بهبودی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش در یکی از نشست های خبری سریع تر احساس بهبودی می کردند که بخشی از هدف درمان هم همین موضوع است به طوریکه حتی یکی از مشهورترین داروها (داروی رمدسیویر) که برای این بیماری استفاده می شود مرگ و میر را کم نمی کند ولی مدت اقامت در بیمارستان و عوارض را کم کاهش می دهد، امروزه این دارو هم در حال کنار گذاشتن است چون آنقدر که هزینه بر برده موثر نبوده است.

وی تصریح کرد: داروی تولیدی کرمانشاه وارد کارآزمایی شد و جمع بندی اطلاعات این کارآزمایی نشان داد که داروی است که می تواند به عنوان بخشی از درمان مفید باشد هیچ وقت این تیم تحقیقاتی ادعا نکرده است دارویی را کشف کرده است.

وزیری افزود: ان شاءالله این دارو وارد فرایندی شود که با تولید انبوه آن به کاهش علائم و نشانه ها کمک کند چون یکی از مواد آن به اعتقاد دکتر مصطفایی دارای اثرات ضدویروسی است که باید در آزمایشگاه اثبات کنیم و بعد در مجامع علمی تحلیل شود و گزارشات آن بیرون آید، مقدار اثرات سنجیده، میزان بهبودی آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کپسول» تولیدی در کرمانشاه در کاهش علائم «کرونا» موثر است

«کپسول» تولیدی در کرمانشاه در کاهش علائم «کرونا» موثر است