مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-20پزشكي

مشکلات جدی کرونا برای باشگاه های ورزشی


هشت ماه از حضور کرونا در کشور می گذرد و پیامدهای مختلف این ویروس همچنان ابعاد تازه تری به خود می گیرد، باشگاه های ورزشی خصوصی به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی و یک کسب و کار نوین در 2 دهه اخیر نقش موثری در اشتغالزایی داشته اند که طی چند ماه اخیر بر اثر کرونا .

- هشت ماه از حضور کرونا در کشور می گذرد و پیامدهای مختلف این ویروس همچنان ابعاد تازه تری به خود می گیرد، باشگاه های ورزشی خصوصی به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی و یک کسب و کار نوین در 2 دهه اخیر نقش موثری در اشتغالزایی داشته اند که طی چند ماه اخیر بر اثر کرونا دچار مشکلات جدی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: همه گیری کرونا علاوه بر تهدید سلامتی افراد و چالشی جدی برای بهداشت و درمان، ابعاد مختلف اعم از حوزه اجتماعی و اقتصادی را دچار دگرگونی کرده است، مروری بر برخی کسب و کارهایی که بر اثر کرونا دچار رکود شده اند تایید کننده تبعات اقتصادی شیوع این ویروس منحوس است.

در این بین، باشگاه های ورزشی خصوصی که با بیشترین تعطیلی و عدم استقبال روبرو شدند را نمی توان نادیده گرفت، باشگاه های ورزشی طی سال های اخیر در ایجاد اشتغال مربیان ورزشی، قهرمانان و فارغ التحصیلان ورزشی نقش موثری داشتهاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جدی کرونا برای باشگاه های ورزشی

مشکلات جدی کرونا برای باشگاه های ورزشی