مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-20پزشكي

اختصاص 814 تخت بیمارستان های کرمانشاه به بیماران کرونایی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: 814 تخت فعال در بیمارستان های این استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه اکنون 814 تخت فعال در استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است، گفت: باتوجه به افزایش بستری ها در 10 روز اخیر نیاز به تخت های بستری افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر بهمن روشنی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: اکنون 100 تخت ویژه در بیمارستان های استان مختص بیماران کرونایی وجود دارد و در 2 هفته آینده نیز 37 تخت ویژه دیگر به آن اضافه می شود.

وی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده کمبود دستگاه اکسیژن ساز و تخت های ویژه از مهمترین مشکلات موجود در درمان بیماران مبتلا به کرونا در کشور است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در حال انجام است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در موج سوم شیوع کرونا نیاز به تخت های بستری بیماران کرونا در استان افزایش یافته است.

دکتر روشنی با بیان اینکه در موج سوم شیوع کرونا در کشور هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران هستیم، افزود: 28 استان کشور در وضعیت قرمز هستند و در بین استان های همجوار تنها استان کردستان در وضعیت هشدار است و بقیه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 814 تخت بیمارستان های کرمانشاه به بیماران کرونایی

اختصاص 814 تخت بیمارستان های کرمانشاه به بیماران کرونایی