مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-20دانش

میانگین سنی خوابگاههای دانشگاه 35 سال است


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: میانگین سنی ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه 35 سال است و قدمت و تراکم بالای جمعیت ساکن در خوابگاه های دانشجویی و کمبود فضای فرهنگی و ورزشی از جمله چالش های این بخش است.

- محمدرضا غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، پتانسیل بالای علمی، وجود مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی بسیار پیشرفته و مجهز و.

موجب شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور در جایگاه ویژه ای قرار گیرد و پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان از سراسر کشور باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر پذیرایی از دانشجویان این مرز و بوم از اقصی نقاط کشور، امروزه در مسیر بین المللی سازی نیز گام برمیدارد و هم اکنون بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهای دیگر نیز این دانشگاه را برای کسب علم و دانش انتخاب میکنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به گواه تاریخ، استان کرمانشاه از دیرباز به عنوان یکی از استان های پیشرو در حوزه های گوناگون علمی و فرهنگی مطرح است و زیر ساخت ها و پتانسیل فراوان و مناسبی در این استان وجود دارد.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی و ویژگی های ویژه فرهنگی استان کرمانشاه و جایگاه رفیع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور، توجه دو چندان به چالش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی خوابگاههای دانشگاه 35 سال است

میانگین سنی خوابگاههای دانشگاه 35 سال است