مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-20اجتماعي

قرارگاه تربیت و آموزش در ناجا خراسان شمالی راه اندازی شد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از راه اندازی قرارگاه تربیت و آموزش خبر داد و گفت: این قرارگاه در پی ارتقا سطح آمادگی جسمانی نیروهای انتظامی و ارتقا مهارت های ورزشی آنان ایجادشده است.

- علیرضا مظاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در میان نیروهای انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: آمادگی جسمانی و توانمندی نیروهای ناجا ازجمله ویژگی ها مهم و حائز اهمیت در برنامه های این نهاد لحاظ شده است.

وی افزود: برنامه های مفصلی در راستای تقویت آمادگی جسمانی و توانمندی ورزشی نیروهای انتظامی استان پیش بینی شده تا سطح برخورداری از آمادگی جسمانی و سلامت کارکنان ناجا ارتقا پیدا کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از راه اندازی قرارگاه تربیت و آموزش در ناجا خبر داد و گفت: این قرارگاه باهدف ارتقا سطح سلامت و ورزیدگی جسمانی نیروهای انتظامی راه اندازی شده که در اولین گام آن در هفته 3 روز ورزش برای نیروهای مختلف تحت پوشش در نظر گرفته شده است.

وی تیراندازی و آمادگی جسمانی را ازجمله مهارت های مورد تمرین نیروهای انتظامی استان بیان کرد و ادامه داد: دفاع شخصی نیز ازجمله دیگر رشته های مورد تمرین با نیروهای ناجا است که برنامه ریزی جامع و هدفمند برای تناسب اندام و همچنین ارتقا سطح آمادگی در مأموریت ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه تربیت و آموزش در ناجا خراسان شمالی راه اندازی شد

قرارگاه تربیت و آموزش در ناجا خراسان شمالی راه اندازی شد