مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-20سياسي

1400 غافلگیرمان می کنند؟


انتخابات 1400 را بدون شک می توان یکی از مهم ترین انتخابات های ریاست جمهوری در چند سال اخیر عنوان کرد، انتخاباتی شاید با سناریوهای غیرقابل پیش بینی که ممکن است توسط شخصیت ها و جریان های سیاسی راهبری شود.

- آن چه که در انتخابات مجلس سال 98 گذشت، مشارکتی که نسبت به دوره گذشته کاهش قابل توجهی را نشان می داد و حضور کم رنگ برخی از گروه های سیاسی، چالش های زیادی را درباره استراتژی و رویکرد احزاب و جریان ها به خصوص اصلاح طلبان نسبت به انتخابات 1400 ایجاد می کند.

گمانه زنی های فراوانی درباره مردان میدان 1400 مطرح می شود، اما نکته قابل توجه در این میان چگونگی حضور احزاب، گروه ها و جناح های سیاسی در انتخابات است، اینکه آیا اصلاح طلبان دست به ائتلاف می زنند یا بار دیگر تن به کاندیدای نیابتی می دهند؟ در آن سوی میدان آیا جبهه پایداری در کنار اصول گرایان قرار می گیرد، از اردوگاه اصولگرایی آوای وحدت نواخته می شود؟ آیا با تعدد یا فقدان کاندیدا روبه رو خواهیم بود؟ و.

.

مروری بر اظهارات دبیران و روسای احزاب و فعالان سیاسی درباره آینده انتخابات ریاست جمهوری 1400، شاید پاسخ به این سوالات را کمی شفاف تر کند.

اصلاح طلبان با کاندیدای نیابتی وارد میدان می شود؟ با توجه به تجربه انتخابات های گذشته ریاست جمهوری و مجلس که در آن ، اصلاح طلبان به حمایت از کاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 غافلگیرمان می کنند؟

1400 غافلگیرمان می کنند؟