مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:302020-10-20پزشكي

موج سوم کرونا خانوادگی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش بستری ها و فوتی های کرونا در استان گفت: موج سوم کرونا خانوادگی است و افراد باید مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش بستری ها و فوتی های کرونا در استان گفت: موج سوم کرونا "خانوادگی" است و افراد باید مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پیشروی قدرتمند موج سوم کرونا، گفت: متاسفانه این موج خانوادگی است و همین امر تعداد مبتلایان را افزایش داده است.

وی افزود: ویروس کرونا در موج سوم مهاجم تر شده و قدرت سرایت ویروس بالاتر رفته و در حال حاضر شاهد ابتلای خانوادگی افراد به این ویروس هستیم، بنابراین افراد باید مراقب باشند که این ویروس را داخل خانواده خود نبرند.

مرادی در ادامه در خصوص آینده این موج گفت: همه چیز به رفتار بهداشتی مردم بستگی دارد و تا زمانی که مردم پروتکل ها را رعایت نکنند، شاهد پیشروی این موج خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش بستری های کرونا در استان گفت: در حال حاضر مجموع بستری های استان به بیش از 650 نفر رسیده که جای نگرانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سوم کرونا خانوادگی است

موج سوم کرونا خانوادگی است