مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-20بين الملل

پشت پرده فساد در وزنه برداری/ از نابودی امپراطوری آیان تا انتخاب چند رییس موقت


با وجود رفتن تاماش آیان از فدراسیون جهانی وزنه برداری، به نظر می رسد بحران و فساد هنوز از این فدراسیون ریشه کن نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انتشار اسنادی از فساد تاماش آیان رییس سابق فدراسیون جهانی وزنه برداری از یک شبکه آلمانی باعث شد تا پرده از اتفاقات زیادی در این فدراسیون برداشته شود.

تاماش آیان که از سال 1976 در فدراسیون جهانی فعالیت کرده، با اتهامات زیادی روبرو شد که به دنبال این اتفاقات، با معرفی ریچارد مک لارن به عنوان یک وکیل زبردست کانادایی، تحقیقات درباره این گزارش و اتهامات در دستور کار قرار گرفت.

اتهامات وارد شده مربوط به مفقودی 10 میلیون دلار و مخفی کردن نمونه های زیادی از دوپینگ بود که همه آنها توسط ریچارد مک لارن ثابت شد.

با موارد مطرح شده، آیان به مدت 90 روز تعلیق و اواخر فروردین ماه در نهایت مجبور به استعفا شد تا به این ترتیب نیم قرن امپراطوری این مرد 81 ساله به پایان برسد.

* فعالیت های پاپاندریا برای اصلاح و تلاش مخالفان برای سرنگونی با تعلیق تاماش آیان، اورسلا پاپاندریا امور کار را به عنوان سرپرست در دست گرفت اما به نظر می رسید فساد به قدری در فدراسیون جهانی ریشه دوانده که به راحتی نمی توان آنها را خشکاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده فساد در وزنه برداری/ از نابودی امپراطوری آیان تا انتخاب چند رییس موقت

پشت پرده فساد در وزنه برداری/ از نابودی امپراطوری آیان تا انتخاب چند رییس موقت