مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 03:152020-10-19اجتماعي

خانواده ها نگران نمره فرزندان نباشند/ نقش پررنگ اولیا در آموزش مجازی


پانته آ دُرّی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با نقش اولیا و مربیان در آموزش مجازی اظهار کرد: - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: خانواده ها به جای اینکه نگران نمره فرزندشان باشند از این فرصت استفاده کرده و فرزند خود را به یادگیری بهتر تشویق کنند.

پانته آ دُرّی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با نقش اولیا و مربیان در آموزش مجازی اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان به عنوان یکی از ارکان مهم مدرسه و ساختار غیردولتی می تواند بسیاری از جریان ها را هدایت کند.

وی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، خانواده از اصلی ترین عوامل موثر بر جریان تربیت پذیری است و به همین دلیل هم نهاد تعلیم و تربیت، امر مهم تربیت فرزندان را به نیابت از خانواده ها انجام می دهد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به پنج رکن اصلی مدرسه گفت: مدیر مدرسه، شورای معلمان، انجمن اولیا و مربیان، شورای دانش آموزی و شورای مدرسه به عنوان پنج رکن مدرسه مشکلات و مسائل مدرسه را شناسایی و برای آن ها راه حل پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها نگران نمره فرزندان نباشند/ نقش پررنگ اولیا در آموزش مجازی

خانواده ها نگران نمره فرزندان نباشند/ نقش پررنگ اولیا در آموزش مجازی