مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 02:552020-10-19پزشكي

کرونا، مسری تر شده است/واکسن مشکلی را از بین نخواهد برد


مدیر آزمایشگاه بهداشت عمومی ایالت نوادای آمریکا گفت: واکسن ها هرگز برای هر ویروسی 100 درصد موثر نیستند، بنابراین باید به این نکته توجه داشت که واکسن مشکل را از بین نخواهد برد پس باید تلاش کنیم تا در این زمینه با انجام سایر اقدامات اصولی دیگر که مطرح .

- مدیر آزمایشگاه بهداشت عمومی ایالت نوادای آمریکا در گفت وگو با ایسنا: کرونا، مسری تر شده است/واکسن مشکلی را "از بین نخواهد برد" ایسنا/کرمان مدیر آزمایشگاه بهداشت عمومی ایالت نوادای آمریکا گفت: واکسن ها هرگز برای هر ویروسی 100 درصد موثر نیستند، بنابراین باید به این نکته توجه داشت که واکسن مشکل را "از بین نخواهد برد" پس باید تلاش کنیم تا در این زمینه با انجام سایر اقدامات اصولی دیگر که مطرح شد به حل این مشکل کمک کنیم.

دکتر مارک پاندوری در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا ابتلای مجدد افراد به بیماری کووید 19 وجود دارد؟ گفت: ابتلای دوباره افراد به بیماری کووید 19 وجود دارد اما اینکه چند درصد از افراد بهبود یافته دوباره ممکن است به این بیماری مبتلا شوند به طور دقیقی مشخص نیست.

وی با بیان اینکه یافته های ما نشان می دهد که یک عفونت قبلی ممکن است لزوما در برابر عفونت آینده محافظت نکند، اظهار کرد: احتمال عفونت مجدد می تواند پیامدهای قابل توجهی در درک ما از ایمنی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، مسری تر شده است/واکسن مشکلی را از بین نخواهد برد

کرونا، مسری تر شده است/واکسن مشکلی را از بین نخواهد برد