مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:252020-10-19سياسي

تجهیز مرکز غربالگری سرطان الیگودرز


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های ست ویدئو آندوسکوپ وگاسترسکوپ Full HD و دستگاه کولپوسکوپی مرکز غربالگری سرطان این شهرستان تحویل داده شد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های ست ویدئو آندوسکوپ وگاسترسکوپ Full HD و دستگاه کولپوسکوپی مرکز غربالگری سرطان این شهرستان تحویل داده شد.

دکتر محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده برای تجهیز مرکز غربالگری سرطان و بیماری های خاص الیگودرز، دستگاه های ست ویدئو آندوسکوپ وگاسترسکوپ Full HD و دستگاه کولپوسکوپی تحویل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شد.

وی تصریح کرد: مراحل نصب این دستگاه طی روزهای آینده در آن مرکز آغاز می شود تا یکی دیگر از مطالبات درمانی مردم الیگودرز محقق شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: ساخت مرکز غربالگری سرطان الیگودرز در سال 1395 در زمینی به مساحت 2700 متر که ساختمان آن در یک طبقه و به مساحت 600 متر شروع شد و عملیات ساختمانی آن در سال جاری به اتمام رسید.

خدابخشی اضافه کرد: برای احداث ابنیه آن یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده که هم اکنون در حال تجهیز و راه اندازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مرکز غربالگری سرطان الیگودرز

تجهیز مرکز غربالگری سرطان الیگودرز