مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-19سياسي

رییس اتاق بازرگانی ایران: در کشور هیچ کس از روند خصوصی سازی رضایت ندارد


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید روند خصوصی سازی در کشور طوری بوده که هیچ کس از آن رضایت ندارد و مقام معظم رهبری نیز اعلام کردند که این روند رضایت بخش نیست.

- رییس اتاق بازرگانی ایران: در کشور هیچکس از روند خصوصی سازی رضایت ندارد رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید روند خصوصی سازی در کشور طوری بوده که هیچکس از آن رضایت ندارد و مقام معظم رهبری نیز اعلام کردند که این روند رضایت بخش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: متاسفانه در طول سال های گذشته هر بار که خصوصی سازی صورت گرفته آنقدر نهادهای نظارتی به این حوزه ورود کردند که حتی شاهد آن بوده ایم که به دنبال لغو آنها هستند.

به گفته وی، این برخوردها باعث شده بخش خصوصی نسبت به خرید شرکت های دولتی بسیار نامطمئن شود و امروز بسیاری از سرمایه گذاران دیگر علاقه ای به دریافت سهام شرکت های دولتی نداشته باشند.

وی ادامه داد: من به عنوان کسی که عضو هیات واگذاری بوده اند، می دانم که با وجود تلاش هایی که صورت گرفت نهادهای دولتی و شبه دولتی اجازه انجام گرفتن درست واگذاری ها را نداده اند و این مساله یک نارضایتی همه جانبه در کشور به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی ایران: در کشور هیچ کس از روند خصوصی سازی رضایت ندارد

رییس اتاق بازرگانی ایران: در کشور هیچ کس از روند خصوصی سازی رضایت ندارد