مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-19اقتصادي

استاندار تهران: باید پروژه ها را از سمت دولت به بخش خصوصی انتقال دهیم


کارگروهی برای طرح های مشارکتی عمومی خصوصی ذیل تبصره 19 شکل گرفته است تا موانعی که در مسیر واگذاری پروژه ها وجود دارد را برطرف کند تا پروژه ها از سمت بخش دولتی به بخش خصوصی انتقال دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر دوشنبه در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری تهران، اظهار کرد: بررسی های اولیه شهرک کفش اسلامشهر انجام و قرار بر آن شد که این پروژه به کارگروه زیربنایی استان فرستاده شود و ظرف دوهفته آتی بررسی های لازم انجام گرفته و در جلسه بعد شورای برنامه ریزی در دستور کار قرار بگیرد.

وی در خصوص انتقال زمین اختصاص یافته به آرامستان در شهرک صنعتی پرند گفت: در خصوص انتقال این آرامستان و الحاق زمین آرامستان به شهرک صنعتی نیز بررسی های اولیه انجام گرفت و به کارگروه زیربنایی ارسال شد تا پس از بررسی های اولیه این پروژه نیز در جلسه بعد شورا در دستورکار قرار داده شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به بودجه پژوهشی استان، تشریح کرد: سهم استان از یک درصد تبصره 9 که به بودجه پژوهشی اختصاص یافته است 2.

7 میلیارد تومان بوده که قسمت اعظم آن برای طرح های پژوهشی نیمه تمام سال 98 اختصاص یافته است و در جلسه بعد شورا لیست پروژه های مطرح  اعلام و درباره آن ها تصمیم گیری لازم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: باید پروژه ها را از سمت دولت به بخش خصوصی انتقال دهیم

استاندار تهران: باید پروژه ها را از سمت دولت به بخش خصوصی انتقال دهیم