مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-19سياسي

افزایش 139 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق تهران


فرمانده انتظامی شرق استان تهران محوریت برنامه های هفته ناجا را استفاده از ظرفیت فضای مجازی دانست و گفت: رسانه ها حلقه اتصال پلیس و مردم در هفته ناجا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، اظهار کرد: از 27 تا 2 آبان ماه سال جاری هفته نیروی انتظامی همزمان با ماه ربیع الاول و شعار با هم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده که در این زمینه برنامه های مختلف درون و برون سازمانی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع موج سوم ویروس کرونا در جامعه، فضای مجازی را فرصت و زمینه مناسبی برای اجرای بهتر برنامه های هفته ناجا دانست و گفت: برای حفظ سلامتی شهروندان در سطح جامعه باید سعی شود از این فضا به نحو احسن در راستای خدمات رسانی و ارائه اقدامات و عملکرد پلیس استان به مردم بهره گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به بحث اقدامات پیشگیرانه و آموزش همگانی در برنامه های امسال هفته ناجا اشاره و بیان کرد: رویکرد ناجا در حفظ امنیت در سال های اخیر رویکردی پیشگیرانه با محوریت فرهنگ سازی است و تمهیدات و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت و توانمندی های سازمان ها و نهادهای دولتی و مردمی به منظور فرهنگ ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 139 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق تهران

افزایش 139 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق تهران