مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-19سياسي

ساخت مدرسه گواتامک خاش آغاز شد


با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و شماری از خیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و شماری از خیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، فرماندار خاش و علما و معتمدان ساخت مدرسه گواتامک در منطقه محروم ایرندگان خاش آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: در این منطقه یک مدرسه سه کلاسه با اعتبار ده میلیارد ریالی ساخته می شود و تلاش داریم تا دهه فجر امسال تحویل مردم خوب گواتامک ایرندگان شود.

مهرالله رخشانی مهر با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش به تعهد خود عمل کرده و دو کانکس با تجهیزات کامل به مردممنطقه جهت تحصیل دانش آموزان اهدا و امروز کانکس ها را در منطقه مشاهده کردیم بیان کرد: در سیستان و بلوچستان برای حوزه مدرسه سازی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده ایم که دویست میلیارد تومان آن برای کمک به تکمیل مدارس خیران است.

وی اظهار داشت: در این استان کار ساخت 600 پروژه عمرانی را در حال اجرا داریم و سال قبل نیز 400 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان هزینه کرده ایم و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه گواتامک خاش آغاز شد

ساخت مدرسه گواتامک خاش آغاز شد