مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:102020-10-19اقتصادي

رییس بانک مرکزی: وضعیت بازار ارز مثبت تر می شود


«انشاء الله در نیمه دوم سال جهش خوبی در این زمینه خواهیم داشت و انشا ء الله نرخ ارز نیز کنترل می شود و شرایط بازار در خصوص نرخ ارز مثبت تر شده است و نکته دوم اینکه عرضه ارز در سامانه نیما بسیار بهتر شده است.

- رییس کل بانک مرکزی گفت: انشاء الله در نیمه دوم سال جهش خوبی در این زمینه خواهیم داشت و انشا ء الله نرخ ارز نیز کنترل می شود و شرایط بازار در خصوص نرخ ارز مثبت تر شده است و نکته دوم اینکه عرضه ارز در سامانه نیما بسیار بهتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، رییس کل بانک مرکزی با اشاره به ارسال اسامی 250 صادرکننده به قوه قضاییه که حتی یک دلار از ارز صادراتی را به کشور برنگردانده اند، گفت: این افراد باید 7 میلیارد دلار ارز به کشور برمی گرداندند در حالی که براساس اطلاعاتی که وزارت اطلاعات داده است 70 نفر از این صادرکنندگان کارتن خواب بوده اند.

عبدالناصر همتی امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در این جلسه که صدور بخشنامه های متعدد ارزی باعث افزایش نرخ ارز شده است گفت: دلیل افزایش نرخ ارز صدور بخشنامه های متعدد ارزی نبوده است بلکه دلیل آن کاهش درآمدهای ارزی کشور است.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه صادرات برای ما یک اصل است گفت: البته صادراتی که برای ما ارزآوری داشته باشد لذا ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بانک مرکزی: وضعیت بازار ارز مثبت تر می شود

رییس بانک مرکزی: وضعیت بازار ارز مثبت تر می شود