مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:252020-10-19اقتصادي

مشکلی در صادرات سیب زمینی وجود ندارد/ تخلفات کارت بازرگانی در حد صفر


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر مشکلی در صادرات سیب زمینی وجود ندارد و با پیشنهادات استانی در کل کشور موانع در این زمینه رفع شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر مشکلی در صادرات سیب زمینی وجود ندارد و با پیشنهادات استانی در کل کشور موانع در این زمینه رفع شده است.

حسین پیرمؤذن 28 مهرماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: هیچ مانعی در صادرات سیب زمینی وجود ندارد و با تعرفه 1000 تومان صادرات به کشورهای مختلف در حال انجام است هر چند که برخی از کشورها به دلیل فصل برداشت سیب زمینی تعرفه واردات را تا سه برابر افزایش دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از گمرک بیله سوار روزانه 20 تا 25 کانتینر صادرات سیب زمینی در حال انجام است و به غیر از کشور عراق به سایر کشورها از جمله افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان و آسیای میانه صادرات سیب زمینی در حال انجام است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه علاوه بر تأمین نیاز داخلی و واحدهای فرآوری صادرات سیب زمینی از استان اردبیل با قیمت مناسب انجام می شود، گفت: کشاورزان دو هزار تا دو هزار و 200 تومان سیب زمینی خود را به فروش می رسانند و هیچ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در صادرات سیب زمینی وجود ندارد/ تخلفات کارت بازرگانی در حد صفر

مشکلی در صادرات سیب زمینی وجود ندارد/ تخلفات کارت بازرگانی در حد صفر