مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:202020-10-19سياسي

اولویت توزیع اعتبار در مشهد با حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار است


در سال جاری که توزیع اعتبار در مشهد را داشتیم تاکید کردیم که اولویت با مناطق حاشیه شهر و روستاها و مناطق کم برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد رضا هاشمی  امشب در نشست مردمی جلسه ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر مشهد با موضوع بررسی مسائل محله پنجتن  که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، عنوان کرد: پس از تاکیدات آیت الله علم الهدی و وزیر کشور تصمیم گرفتیم پیش از این که مردم به ما مراجعه کنند ما و مدیران به مردم مراجعه کنیم.

وی بیان کرد: اعتقاد داریم همه موارد نیاز به پول ندارد و برخی پروژه ها نیاز به جلسه و تاکید انجام دارد و نتیجه این جلسه را در جلسه بعدی اعلام می کنیم و تا جایی که امکان داشته باشد کارها را انجام می دهیم و قرار نیست تمام مواردی که اینجا مطرح می شود حتما پیگیری شود.

فرماندار مشهد با بیان اینکه وقتی در سال جاری توزیع اعتبار در مشهد را داشتیم تاکید کردیم که اولویت با مناطق حاشیه شهر و روستاها و مناطق کم برخوردار باشد، افزود: ما بر اساس نیاز شما 16 مدیر را اینجا آوردیم و افتخار می کنیم نوکر شما مردم هستیم و معتقدیم انقلاب متعلق مردم محروم است.

هاشمی  ادامه داد: چند کار خوب در سال جاری انجام شد که جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها بود که اولین بار در مشهد انجام شد و همچنین برخورد با ارازل اوباش بود که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت توزیع اعتبار در مشهد با حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار است

اولویت توزیع اعتبار در مشهد با حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار است