مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:052020-10-19اقتصادي

دلیل گرانی مسکن در چهارمحال و بختیاری از زبان استاندار


کوچک تعیین شدن محدوده سکونت و عدم نظارت بر کم و کیف ساخت و سازها توسط شهرداری ها، عمده دلیل افزایش قیمت مسکن در چهارمحال و بختیاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز اقبال عباسی در جلسه کارگروه امور زیربنایی چهارمحال و بختیاری گفت: کوچک تعیین شدن محدوده سکونت و عدم نظارت بر کم و کیف ساخت و سازها توسط شهرداری ها که موجب افزایش تقاضا و کاهش عرضه می شود عمده دلیل افزایش قیمت مسکن در چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق ارزیابی ها نظارت بر ساخت وساز 50 درصد از منازل مسکونی و تجاری در سطح شهرهای استان ضعیف بوده که موجب عدم دریافت پایان کار شده است و وقتی روستاییان شرایط ساخت وساز در شهر را آسان می بینند و نظارت شهرداری را ضعیف، اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی و نامناسب کرده که موجب مهاجرت بی رویه به شهرها و افزایش تقاضا و کاهش عرضه زمین و مسکن می شود.

معادل بودجه یک سال کل شهرداری های استان در جیب متخلفان ساخت و ساز! وی خاطرنشان کرد: از 650 هزار جمعیت شهرنشین استان اگر میانگین ساکنان هر واحد مسکونی را 4 نفر در نظر بگیریم 50 درصد از منازل مسکونی که پایان کار ندارند و در ساخت آن ها تخلف صورت گرفته، چیزی حدود 75 هزار واحد مسکونی می شود که اگر هر واحد مسکونی 5 میلیون تومان به شهرداری بدهکار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل گرانی مسکن در چهارمحال و بختیاری از زبان استاندار

دلیل گرانی مسکن در چهارمحال و بختیاری از زبان استاندار