مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 16:202020-10-19پزشكي

نسخه گیاهی برای دوران کرونا


استفاده از گیاهان دارویی و ادویه ها روشی ساده برای بهبود عطر و طعم غذاهای مختلف است اما این محصولات می توانند برای اهداف درمانی مانند تقویت سیستم ایمنی بدن نیز استفاده شوند.

- استفاده از گیاهان دارویی و ادویه ها روشی ساده برای بهبود عطر و طعم غذاهای مختلف است اما این محصولات می توانند برای اهداف درمانی مانند تقویت سیستم ایمنی بدن نیز استفاده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: چه با فصل سرماخوردگی و آنفلوآنزا مواجه باشید یا به طور کلی تقویت سلامتی خود را هدف قرار داده باشید، حفظ قدرت سیستم ایمنی به ویژه در حال حاضر که با بحران همه گیری بیماری کووید-19 نیز مواجه هستیم، اهمیت دارد.

سیستم ایمنی مسئول پیشگیری و مبارزه با عفونت ها است و زمانی که از قدرت لازم برخوردار باشد، احتمال دفع بیماری ها نیز بیشتر می شود.

البته باید به این نکته توجه داشت که برای حفظ قدرت سیستم ایمنی بدن خود و مبارزه با بیماری ها تنها نباید به گیاهان دارویی متکی بوده و دریافت برخی ویتامین ها و مواد معدنی به میزان لازم، دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم، خواب کافی و انجام ورزش نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

شستشوی منظم دست ها و پرهیز از تماس با افرادی که ممکن است بیمار باشند نیز از بهترین و ساده ترین روش ها برای کاهش خطر ابتلا به بیماری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه گیاهی برای دوران کرونا

نسخه گیاهی برای دوران کرونا