مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 16:002020-10-19سياسي

امکان مسدودی الکترونیکی حساب های بانکی ظرف 2 ساعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زارع پور رییس مرکز آماور و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از راه اندازی سرویس مسدودی موجودی حساب و رفع انسداد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از هفته گذشته در راستای تسهیل دسترسی مردم .

- رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از راه اندازی سرویس مسدودی الکترونیکی حساب های بانکی ظرف 2 ساعت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زارع پور رییس مرکز آماور و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از راه اندازی سرویس مسدودی موجودی حساب و رفع انسداد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از هفته گذشته در راستای تسهیل دسترسی مردم به عدالت و تسریع رسیدگی به پرونده ها و اجرای پرونده های مالی خبر داد.

وی با تأکید بر این که بر اساس توافق صورت گرفته با بانک مرکزی و بانک ها و مؤسسات مالی، مسدودی موجودی حساب و رفع انسداد ظرف 2 ساعت و حداکثر در مدتی کمتر از یک روز کاری انجام می شود ، افزود: سرویس فهرست حساب های افراد محکوم علیه هم که حدود یک ماه و نیم پیش راه اندازی شده، تاکنون 20 هزار بار مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، سرویس مسدودی موجودی حساب و رفع انسداد ظرف همین مدت کوتاهی که راه اندازی شده، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مسدودی الکترونیکی حساب های بانکی ظرف 2 ساعت

امکان مسدودی الکترونیکی حساب های بانکی ظرف 2 ساعت