مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:502020-10-19سياسي

امکان شکایت از ذوالنوری وجود دارد


سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره اظهارات حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری داشته است گفت: اگر شکایتی در این باره واصل شود، - هیات به آن رسیدگی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری گفت: اگر شکایتی درباره اتفاقات اخیر به هیات واصل شود، آن را بررسی می کنیم.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز دوشنبه در پاسخ به اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان چه واکنشی درباره اظهارات حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری داشته است گفت: اگر شکایتی در این باره واصل شود، هیات به آن رسیدگی می کند.

هیات نگاه فردی به شکایت ها و به ویژه این موضوع ندارد و هر شکایتی رسیدگی، بررسی و رای گیری می شود و بر اساس آراء گفته می شود که آیا این رفتار در راستای وظایف نمایندگی هست یا نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شکایت را قاعدتا باید از طرف فرد یا گروهی که علیه او اهانتی صورت گرفته است، انجام شود.

غضنفرآبادی با تاکید بر اینکه بهتر است این موضوع در یک فضای آرامتری حل شود، تصریح کرد: فکر نمی کنم فضای رسانه ای بتواند کمکی به حل چنین مسائلی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان شکایت از ذوالنوری وجود دارد

امکان شکایت از ذوالنوری وجود دارد