مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:452020-10-19اقتصادي

بهره مندی 31 روستا در اردستان از آب شرب پایدار


در حال حاضر 5 مجتمع آبرسانی، درشهرستان اردستان شامل مجتمع باقرآباد با 5 روستا، مجتمع جنبه و مکان با 2 روستا، مجتمع اونج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان اظهار داشت: هم اکنون  از 174 روستای موجود در اردستان با جمعیت 15 هزار و 700 نفر، 108 روستا تحت پوشش آبفا قرار دارد.

مدیر آبفا اردستان افزود: منطقه اردستان دارای 7 مجتمع آبرسانی روستایی است که 5 مجتمع آن تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارد و 2 مجتمع روستایی دیگر به نام مجتمع روستایی موغار با 8 روستا و مجتمع ریگستان 2 با 9 روستا، آب شرب مورد نیاز آنها از طریق سه حلقه چاه تامین می شود.

وی با اشاره به احداث مجتمع آبرسانی برزاوند و همبرات تصریح کرد: در صدد هستیم با احداث این دو مجتمع، 51 روستای دیگر در منطقه اردستان تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گیرند.

دهقانی پیرامون احداث مجتمع برزاوند خاطرنشان ساخت: حدود 108 کیلومتر طول خط انتقال آب در مجتمع برزاوند است  که تا کنون 12 کیلومتر آن اجرا شده است، این در حالیست که مقرر شده اعتبار این پروژه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شود.

  مدیر آبفا اردستان اعلام کرد: طول خط انتقال آب در مجتمع همبرات 74 کیلومتر می باشد و با خرید حدود 20 کیلومتر لوله برای عملیات اجرایی، این پروژه به زودی در دستور کار قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 31 روستا در اردستان از آب شرب پایدار

بهره مندی 31 روستا در اردستان از آب شرب پایدار