مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-19اقتصادي

چاره گرانی خودرو عرضه به بورس کالاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه، رییس کارگروه صنعت خودرو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه تلفنی با برنامه گفتگوی اقتصادی در رابطه با طرح عرضه خودرو در بورس گفت: - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است که با عرضه خودرو به بورس کالا قیمت آن کاهش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه، رییس کارگروه صنعت خودرو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه تلفنی با برنامه گفتگوی اقتصادی در رابطه با طرح عرضه خودرو در بورس گفت: هدف ما از ارائه این طرح، عرضه تنظیم شده خودرو به بورس کالاست.

وی افزود: موضوع این نیست که صرفاً خودرو را به بورس بسپاریم، بلکه با تنظیمات نسبتاً سختگیرانه که اعمال خواهدشد خودرو به بورس عرضه و قدرت تنظیم بازار هم از سوی دولت اعمال می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه این طرح، رفتار خودروسازان در عرضه خودرو را مشخص و منطقی می کند، افزود: این طرح علاوه بر کنترل تقاضای خودرو، مانع از تقاضای کاذب می شود و از طرف دیگر بحث ارتقای کیفیت و واردات و صادرات و خودرو را هم دنبال می کند.

ایزدخواه با تأکید بر اینکه قیمت خودرو با عرضه به بورس قابل تنظیم خواهد بود، گفت: خودرو هم اکنون در بازار سیاه خرید و فروش می شود و هیچ گونه تنظیم قیمتی هم از سوی دولت اعمال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره گرانی خودرو عرضه به بورس کالاست

چاره گرانی خودرو عرضه به بورس کالاست