مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-19سياسي

ظرفیت های کلان شهر اراک به درستی معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت روز اراک (28 مهرماه) این شهر را کانون علم، ادب، معرفت، علوم اسلامی و خاستگاه بزرگان و مشاهیر ایران بیان کرد و خواستار برنامه هدفمند برای معرفی شایسته سرمایه های انسانی نخبه و ظرفیت های این کلانشهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز اراک (28 مهرماه) این شهر را کانون علم، ادب، معرفت، علوم اسلامی و خاستگاه بزرگان و مشاهیر ایران بیان کرد و خواستار برنامه هدفمند برای معرفی شایسته سرمایه های انسانی نخبه و ظرفیت های این کلانشهر شد.

وی در این پیام آورده است: روز بزرگداشت اراک فرصت ارزشمندی است تا با نگاهی به تاریخ این خطه میزان تاثیرگذاری مردم و مشاهیر آن در مناسبات اجتماعی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور بازخوانی و برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

وی در این پیام آورده است: وجود بزرگانی همچون امام راحل، امیرکبیر، قائم مقام فراهانی و ده ها فرد شهیر دیگر که کدام نقش سازنده ای در جریان های مختلف سیاسی و علمی و فرهنگی داشته اند همواره برای مردم اراک و استان مرکزی مایه افتخار و سربلندی است و باید قدر این نعمت ها را دانست و آنان را به شایستگی معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های کلان شهر اراک به درستی معرفی شود

ظرفیت های کلان شهر اراک به درستی معرفی شود