مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-19اقتصادي

عرضه خودرو به بورس به ضرر مصرف کننده تمام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سهیل معمارباشی، مدیرکل دفتر خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت در مصاحبه تلفنی با برنامه گفتگوی اقتصادی در رابطه با طرح عرضه خودرو به بورس کالا گفت: - معمارباشی درمورد طرح عرضه خودرو به بورس گفت: کشف قیمت تعادلی خودرو در بورس به ضرر مصرف کننده تمام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سهیل معمارباشی، مدیرکل دفتر خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت در مصاحبه تلفنی با برنامه گفتگوی اقتصادی در رابطه با طرح عرضه خودرو به بورس کالا گفت: ما طی پنج جلسه ای که با کارگروه کمیسیون صنایع مجلس داشتیم جزییات این طرح را بررسی کردیم.

وی افزود: این طرح اشکالات زیادی داشت و اصلاحات بسیار زیادی هم روی آن انجام شد، اما نکته قابل تأمل این است که کشف قیمت تعادلی خودرو در بورس به ضرر مصرف کننده تمام خواهد شد.

معمار باشی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: الان با اینکه عرضه محدود است، اما باز هم مصرف کنندگان، خودرو را با قیمت تقریباً مناسبی از خودروساز تحویل می گیرند که از نظر ما این قیمت مناسب نیست و خودروسازان را متضرر می کند کمااینکه طی شش ماه اخیر هم حدود 11 هزار میلیارد تومان زیان کردند.

وی معتقد است که ورود خودرو به بورس در شرایطی که عرضه نامحدود نیست و کالا ها همگن نیستند، قیمت ها را از قیمت های فعلیِ حاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودرو به بورس به ضرر مصرف کننده تمام می شود

عرضه خودرو به بورس به ضرر مصرف کننده تمام می شود