مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-19سياسي

ضرورت کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا


رییس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأکید کرد.

- رییس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین ذوالفقاری در سی و نهمین نشست کمیته امنیتی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که شهروندان رغبت چندانی به انجام سفرهای غیر ضروری نداشته باشند، گفت: سفرهای غیر ضروری و ترددهای بالا یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کروناست.

رییس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه در این خصوص نیازمند تقویت تبلیغات، اطلاع رسانی و توجیه بیشتر مردم هستیم، گفت: محدودیت ها و ممنوعیت ها با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه اعمال می شود.

وی افزود: امروز مردم کشورمان به جد نگران بیماری کووید 19 هستند و برای همین پذیرش نسبی هم در جامعه نسبت به محدودیت ها و ممنوعیت ها ایجاد شده است.

ذوالفقاری تاکیدکرد: باید کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد در میان مردم جا بیفتد تا از این طریق زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا

ضرورت کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا