مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-19پزشكي

فوت یک نفر طی هر 50 دقیقه بر اثر کرونا در آذربایجان غربی


رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد ابتلای 161 نفر و فوت 29 شهروند بر اثر این بیماری در استان بودیم که نشان می‌دهد شیوع بیماری و مرگ و میر ناشی از آن در استان همچنان نگران‌کننده است.

علی احمد آقاپور در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورت رعایت نکردن شهروندان و بی توجهی مردم به اصول بهداشتی و خودمراقبتی در مقابل بیماری کرونا، این روند افزایشی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک‌هزار و 193 نفر رسیده که از این تعداد 667 نفر مشکوک و 526 نفر مبتلا به کرونا هستند.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز 228 نفر بوده که از این تعداد، 69 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

آقاپور با اشاره به افزایش 29 نفری تعداد فوت شدگان براثر بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به یک‌هزار و 417 نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک نفر طی هر 50 دقیقه بر اثر کرونا در آذربایجان غربی

فوت یک نفر طی هر 50 دقیقه بر اثر کرونا در آذربایجان غربی