مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-19سياسي

رهبر انصارالله: آمریکا و صهیونیست ها می خواهند ما امت برده باشیم


دبیرکل انصارالله یمن به وضعیت تحریف و انحرافی اشاره کرد که شکافی عظیم در صفوف مسلمانان ایجاد کرده و منجر به مشکلات بزرگی در زندگی واقعی آنها شده است.

- دبیرکل انصارالله یمن به وضعیت تحریف و انحرافی اشاره کرد که شکافی عظیم در صفوف مسلمانان ایجاد کرده و منجر به مشکلات بزرگی در زندگی واقعی آنها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی اظهار کرد: دشمنان از انحراف در واقعیت امت اسلام برای اهانت به قرآن و اسلام سوءاستفاده کردند.

اما تمدن غرب ذره ای رحم ندارد و جوامع بشری را در هم کوبیده، آزادی های ملت ها را مصادره می کند و ثروت هایشان را به یغما می برد و کشورهایشان را اشغال می کند سپس می آید دم از حقوق بشر می زند.

او این سوال را مطرح کرد: آیا غربی ها به حقوق بشر در یمن، فلسطین و دیگر کشورهای عربی و اسلامی احترام می گذارند؟ عبدالملک الحوثی در سخنرانی در افتتاحیه برنامه ها و فعالیت های مقدماتی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با افتخار می گوید آماده اعطای سرزمینی عربی به رژیم دشمن است تا آن را مانند بلندی های جولان اشغالی مصادره کند این چه تمدنی است؟ در غرب برای پستی، رذیلت و فساد زمینه سازی می کنند بعد با عنوان آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: آمریکا و صهیونیست ها می خواهند ما امت برده باشیم

رهبر انصارالله: آمریکا و صهیونیست ها می خواهند ما امت برده باشیم