مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-19بين الملل

باکو: در حملات ارمنستان 61 غیرنظامی کشته و 282 نفر زخمی شده اند


دادستانی کل جمهوری آذربایجان شمار تلفات غیرنظامیان این کشور از آغاز دور جدید درگیری ها میان باکو و ایروان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی را 61 کشته و 282 زخمی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادستانی کل جمهوری آذربایجان اعلام کرد از آغاز دور جدید درگیری ها میان باکو و ایروان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی، 61 غیرنظامی این کشور کشته و 282 نفر زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، در بیانیه دادستانی جمهوری آذربایجان آمده است: در مجموع از 27 سپتامبر تا امروز 61 غیرنظامی کشته و 282 نفر دیگر در گلوله باران نیروهای مسلح ارمنستان در مناطق پرجمعیت زخمی شده اند.

باکو افزود در نتیجه حملات طرف ارمنستانی همچنین 341 تاسیسات غیرنظامی آسیب دیده و هزار و 846 خانه و 90 ساختمان مسکونی دچار خسارت شدند.

الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان صبح امروز، دوشنبه با متهم کردن ارمنستان به نقض آشکار آتش بس، مدعی شد که نیروهای مسلح کشورش کنترل 13 روستا در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی را به دست گرفتند.

علی اف در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، نوشت: روستاهای سلطان لی، امیروارلی، ماشانلی، حسنلی،علی کیخانلی، گوملگ، حاجیلی، جیارچینویسلی، نیازگولار، کچل ممدلی، شاهولی، حاجی اسماعیلی، اسحاقلی منطقه جبریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو: در حملات ارمنستان 61 غیرنظامی کشته و 282 نفر زخمی شده اند

باکو: در حملات ارمنستان 61 غیرنظامی کشته و 282 نفر زخمی شده اند