مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-19اقتصادي

مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان پیام نور اعلام شد


کلیه دانشجویان برای اخذ کالا کارت دانشجویی و خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود باید ضمن مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور کالا کارت خود را دریافت کنند.

- کلیه دانشجویان برای اخذ کالا کارت دانشجویی و خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود باید ضمن مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور کالا کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور؛ متقاضیان برای آگاهی از قیمت کالاهای مورد نیاز، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، میزان اقساط به سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران به آدرس www.

qmb.

ir مراجعه کنند، ضمن اینکه دانشجویان توجه داشته باشند هر کدام از اقساط 6، 9 و 12 ماهه را که مدنظر دارند، انتخاب نوع قسط بندی از سوی فروشگاه (پذیرنده) نیز باید همسان باشد.

مثلا انتخاب اقساط 6 ماهه توسط دانشجو، باید پذیرنده نیز نوع پرداختی را 6 ماهه اعلام کرده باشد.

بر این اساس سقف مجموع تسهیلات کالاکارت و وام شهریه دانشجویی از بانک قرض الحسنه مهر ایران 200 میلیون ریال است، اما با هر بار تسویه دانشجو می تواند مجدد درخواست دهد.

دانشجو موظف است کارت دانشجویی معتبر و یا گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه پیام نور را برای اخذ کالا کارت به بانک مهر ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان پیام نور اعلام شد

مراحل اخذ کالا کارت دانشجویان پیام نور اعلام شد