مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-19پزشكي

نکاتی برای کنترل استرس کرونا در خانواده ها


رییس گروه سلامت سالمندان و میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای جلوگیری از استرس ها و مشکلات روحی و روانی باید از انگ زدن به مبتلایان به بیماری پرهیز و تا حد امکان از خواندن یا گوش دادن اخبار ناگوار خودداری شود و باید در کنار این موارد، - ایسنا/خوزستان رییس گروه سلامت سالمندان و میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای جلوگیری از استرس ها و مشکلات روحی و روانی باید از انگ زدن به مبتلایان به بیماری پرهیز و تا حد امکان از خواندن یا گوش دادن اخبار ناگوار خودداری شود و باید در کنار این موارد، اقدامات حفاظتی انجام شوند.

پروین احمدی در نشست خبری که امروز (28 مهرماه) برگزار شد، با اشاره به هفته ملی سلامت بانوان، اظهار کرد: با توجه به همه گیری کرونا، امسال شعاری که برای این هفته در نظر گرفته شده سلامت زنان در دوره کرونا است و هدف آگاهی همه جانبه به زنان و افزایش تجربه آن ها در مراقبت از اعضای خانواده دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زنان، بنیه سلامت خانواده هستند و می توانند نقش بسیار مهمی در تغذیه اعضای خانواده داشته باشند.

رییس گروه سلامت سالمندان و میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: زنان همیشه نقش محوری در مراقبت از بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی برای کنترل استرس کرونا در خانواده ها

نکاتی برای کنترل استرس کرونا در خانواده ها