مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-19سياسي

لزوم پیگیری مشکلات حوزه جوانان/ اختصاص یک میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: پیگیری برنامه های حوزه جوانان و نیز حل مشکلات این حوزه از دغدغه های اساسی مدیران و مسؤولان در سطح کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان اردبیل، بهروز ندایی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار کرد: پیگیری برنامه های حوزه جوانان و نیز حل مشکلات این حوزه از دغدغه های اساسی مدیران و مسؤولان در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه جوانان به صورت ویژه در حوزه های مختلف با نهادهای دولتی همکاری دارند و نیز در کارگروه های مختلف عضو هستند، افزود: جوانان ما در جلسات مختلف کارگروه ها فعالیت چشمگیری دارند و مسؤولان نیز از نظرات، ایده ها و خلاقیت این جوانان در سطوح مختلف استفاده می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: دست دولت در همه زمینه ها برای حمایت جوانان باز می باشد که این جوانان با تشکیل کارگروه های مختلف می توانند کمک حال دولت باشند.

وی ادامه داد: در بحث جوانان باید تمامی دستگاه های اجرایی کمک کنند و بر اساس وظایف قانونی و توانایی دستگاه در حوزه جوانان برنامه ریزی شود.

ندایی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد هم بر اساس اساسنامه، کارهایی که مرتبط با جوانان می باشد را می توانند از دستگاه های اجرایی استان پیگیر شوند و در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری مشکلات حوزه جوانان/ اختصاص یک میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی

لزوم پیگیری مشکلات حوزه جوانان/ اختصاص یک میلیارد تومان به طرح های اشتغال زایی