مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-19اقتصادي

همسان سازی حقوق بازنشستگان خدمتی شایسته است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش دریافتی حقوق این قشر از جامعه، خدمتی شایسته از دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امرو در بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری در استان سمنان با بیان اینکه بازنشستگان امروز بیش از هر زمانی نیاز به توجه و حمایت داشته و باید بررسی و رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی این افراد ویژه در دستور کار باشد، خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء سطح معیشت بازنشستگان، اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشتگان اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر از سوی دولت است.

وی ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان علاوه بر بهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان به واسطه تکریم بازنشستگان و توجه به امور آنان، تأثیر مطلوبی در اصلاح نظام اداری کشور از بُعد فرهنگی و همچنین استقبال از بازنشستگی در موعد خود خواهد داشت.

منصوری افزود: امروز و به واسطه همه گیری ویروس کرونا ، عدم تحرک و پویایی یکی از مواردی است که بر سلامت جسم و روح و روان افراد تأثیر منفی به سزایی خواهد داشت و بازنشستگان در میان نیازمند توجه بهتر و جدی تری هستند و در همین راستا نیاز است تا برگزاری دوره های ورزشی ویژه این قشر از جامعه با در نظر گرفت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پروتکل های بهداشتی و البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان خدمتی شایسته است

همسان سازی حقوق بازنشستگان خدمتی شایسته است