مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-19فناوري

آنچه باید هنگام واگذاری سیم کارت بدانید


هنگام فروش یا واگذاری سیم کارت، کاربر جدید به تمام اطلاعات ذخیره شده سیم کارت و شبکه های اجتماعی دسترسی خواهد داشت، بنابراین لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی، - هنگام فروش یا واگذاری سیم کارت، کاربر جدید به تمام اطلاعات ذخیره شده سیم کارت و شبکه های اجتماعی دسترسی خواهد داشت، بنابراین لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی، اقداماتی از جمله غیرفعال کردن اکانت های فعال در شبکه های اجتماعی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از جرائم و کلاهبرداری های اینترنتی و تلفنی با استفاده از سیم کارت های تلفن همراه سایر افراد انجام می شود، بنابراین کاربران نباید سیم کارت روشن و فعال خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

همچنین کاربران باید هنگام انتقال سند مالکیت سیم کارت های خود، حتماً اکانت های شبکه های اجتماعی که با آن سیم کارت فعال شده اند را حذف کند، زیرا احتمال سوءاستفاده از اکانت ها در شبکه های اجتماعی توسط خریدار سیم کارت وجود دارد.

از سوی دیگر برخی از افراد، بنا به دلایلی مجبور به استفاده از چندین سیم کارت هستند، اما بعد از مدتی ممکن است از سیم کارتی استفاده نکنند یا سیم کارت مفقود شود که در نهایت پس از چندین ماه، سیم کارت توسط اپراتورها به مالکیت فرد دیگری درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید هنگام واگذاری سیم کارت بدانید

آنچه باید هنگام واگذاری سیم کارت بدانید