مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-19دانش

برگزاری یک وبینار محیط زیستی در دانشگاه تربیت مدرس


انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس وبینار «معرفی مرکز و شبکه فناوری اقلیم سازمان ملل متحد (CTCN) و نحوه استفاده از ظرفیت های آن» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس وبینار معرفی مرکز و شبکه فناوری اقلیم سازمان ملل متحد (CTCN) و نحوه استفاده از ظرفیت های آن را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، رفع مسائل زیست محیطی یکی از چالش های جدی جوامع امروزی، به ویژه کشورهای درحال توسعه است.

در این زمینه، انتقال فناوری های سازگار با محیط زیست به کشورهای درحال توسعه برای کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای ازجمله اهداف توسعه ای سازمان ملل متحد در بخش های زیست محیطی است.

بر همین اساس، کنوانسیون تغییر اقلیم سازمان ملل متحد از سال 2009 میلادی، ایجاد مکانیزم فناوری را پیگیری کرده که تأسیس کمیته اجرایی فناوری به عنوان بازوی سیاست گذاری و مرکز و شبکه فناوری اقلیم سازمان ملل متحد (CTCN) به عنوان بازوی اجرایی از نتایج آن بوده است.

هدف از ایجاد این نهادها، بهبود توسعه و انتقال فناوری ها به کشورهای درحال توسعه با توجه به شرایط ملی آن هاست.

در این میان، مرکز و شبکه فناوری اقلیم شامل مراکز ملی فناوری کشورها، مؤسسات و مراکز فناوری اقلیم منطقه ای، شبکه های بین دولتی و سازمان های بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک وبینار محیط زیستی در دانشگاه تربیت مدرس

برگزاری یک وبینار محیط زیستی در دانشگاه تربیت مدرس