مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-19سياسي

طرح «جیکو»، پاسخی به نیاز اشتغال دانشجویان و تأمین نیروی کار شرکت ها


پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با استفاده از ظرفیت خود، یعنی بهره گیری از شرکت های فناور عضو توانسته با اجرای طرح «جیکو» در راستای ایجاد فضایی عملی و اشتغال زایی دانشجویان در حین تحصیل و توانمندسازی آنان گام بردارد.

- پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با استفاده از ظرفیت خود، یعنی بهره گیری از شرکت های فناور عضو توانسته با اجرای طرح جیکو در راستای ایجاد فضایی عملی و اشتغال زایی دانشجویان در حین تحصیل و توانمندسازی آنان گام بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح جیکوی ( Job In Company) پارک علم و فناوری دانشگاه تهران همان طرح اشتغال دانشجویان دانشگاه تهران در شرکت های عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

خلاء اطمینان از شغل برای آینده یکی از معضلات اصلی برای نسل جوان کشور پس از قبولی در کنکور و راهیابی به دانشگاه، است.

فاصله میان آموخته های دانشگاهی و واقعیت کسب و کار، تمرکز بیشتر آموزش های دانشگاهی بر موضوعات تئوری و آکادمیک و فقدان تجربه کاری از جمله علل اصلی این چنین دغدغه هایی است.

به همین منظور پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با استفاده از ظرفیت خود، یعنی بهره گیری از شرکت های فناور عضو توانسته در راستای ایجاد فضایی عملی و اشتغال زایی دانشجویان در حین تحصیل و توانمندسازی آنان گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «جیکو»، پاسخی به نیاز اشتغال دانشجویان و تأمین نیروی کار شرکت ها

طرح «جیکو»، پاسخی به نیاز اشتغال دانشجویان و تأمین نیروی کار شرکت ها