مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-19سياسي

مخترع پلی استیشن، برای دوران کرونا ربات می سازد


مخترع پلی استیشن اکنون به فراخور دوران امروز قصد دارد برای دنیای پس از کووید-19 ربات هایی بسازد که پا به پای انسان کار کنند.

- مخترع پلی استیشن اکنون به فراخور دوران امروز قصد دارد برای دنیای پس از کووید-19 ربات هایی بسازد که پا به پای انسان کار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شاید تاکنون در مورد کن کوتاراگی چیزی نشنیده باشید، اما مطمئناً اختراع او که دستگاه پلی استیشن است را دیده اید.

طبق گزارش بلومبرگ، رییس سابق شرکت Sony Computer Entertainment اکنون نقش جدیدی را بر عهده گرفته است و قصد دارد ربات هایی بسازد که برای دنیای پس از کووید-19 مناسب باشند.

سمت جدید وی مدیرعاملی شرکت Ascent Robotics Inc یک استارتاپ هوش مصنوعی واقع در توکیوی ژاپن است.

مأموریت این شرکت، ساخت ربات های مقرون به صرفه است که بتوانند با خیال راحت در کنار انسان در کارخانه ها و مراکز تدارکاتی و خدماتی حرکت کنند و کارهای فیزیکی را انجام دهند.

کوتاراگی امیدوار است که تنها طی یک سال نمونه اولیه عملیاتی خود را بسازد و حتی از حقوق و دستمزد خود برای تحقق این امر و حفظ سرمایه این استارتاپ چشم پوشی کرده است.

کوتاراگی در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت: شیوع بیماری کووید-19 بحث قدیمی پیرامون تصاحب مشاغل انسان ها توسط ربات ها را دوباره بر سر زبان ها آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخترع پلی استیشن، برای دوران کرونا ربات می سازد

مخترع پلی استیشن، برای دوران کرونا ربات می سازد