مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-19سياسي

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد


با توجه به فراهم شدن امکان اعمال اولویت برای متقاضیان بومی، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور از پنجشنبه 9 آبان به روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 آذر تغییر کرد.

- با توجه به فراهم شدن امکان اعمال اولویت برای متقاضیان بومی، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از پنجشنبه 9 آبان به روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 آذر تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اطلاعیه صادر کرد.

به دنبال اطلاعیه 3 مهر 99 بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه 16 شهریور 99 مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره 369488 تاریخ 27 مهر 99 سازمان اداری و استخدامی کشور تغییرات به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده آزمون استخدامی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد