مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-19ورزشي

ساخت پیست دوچرخه سواری در ارومیه، اندر خم یک کوچه!


رییس هییت دوچرخه سواری ارومیه گفت: باوجود دستور فرماندار و نیاز شدید به پیست تمرین دوچرخه سواری هنوز زمین در نظر گرفته شده در اختیار هییت دوچرخه سواری ارومیه قرار نگرفته است.

- جعفر کرباسی در گفت وگو با ایسنا افزود: تیرماه سال جاری طی جلسه ای که با فرماندار ارومیه تشکیل شد، باموافقت فرمانداری و اداره کل ورزش وجوانان استان زمینی در جاده انهر ابتدای ورودی شهرک شهریار که مطلق به اداره ورزش وجوانان است به هییت دوچرخه سواری داده شد ولی تاکنون اداره کل ورزش و جوانان باوجود دستور فرماندار و نیاز شدید به پیست تمرین، این زمین را دراختیار هییت قرار نداده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار در جلسه مذکور اعتبار عمرانی نیز برای ساخت این زمین تخصیص داد، تصریح کرد: هییت دوچرخه سواری نقشه هایی نیز از سازمان جهانی دوچرخه سواری برای ساماندهی این زمین تهیه کرده ولی به دلیل عدم دراختیار قرار دادن این زمین هنوز عملیاتی نشده است.

کرباسی با تاکید بر اینکه بروکراسی های نابجای اداری باعث فرصت سوزی در حوزه ورزش استان می شود، خاطر نشان کرد: عدم پاسخگویی و عدم همکاری برای مهیا کردن امکانات برای رشد ورزش استان باعث فرصت سوزی و از بین رفتن ظرفیت ها و نیروهای ورزشی استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پیست دوچرخه سواری در ارومیه، اندر خم یک کوچه!

ساخت پیست دوچرخه سواری در ارومیه، اندر خم یک کوچه!