مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-01سياسي

مکتبی و مردمی بودن 2 ویژگی مهم پلیس/ ضرورت مبارزه با مواد مخدر


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مکتبی و مردمی بودن دو ویژگی مهم پلیس در تراز جمهوری اسلامی است، بر ضرورت مبارزه با مواد مخدر از سوی این نهاد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی امروز پنج شنبه در جمع کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه و نقش خود را در استقرار نظم، امنیت، تأمین آسایش عمومی، آسایش فردی، حفظ و حراست از ارزش های و هنجارهای جامعه اسلامی به خوبی ایفا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی پلیس در تراز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مکتبی و مردمی بودن دو ویژگی مهم پلیس در تراز جمهوری اسلامی است که با این مدال افتخار در جهت برقراری نظم و امنیت تلاش و کوشش می کند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، بیان داشت: تمام قوانین و مقررات و وظایف این نیروی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، گفت: امروز، نقش مخرب استعمال مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست، این پدیده شوم می تواند بخش مهمی از نیروی خلاق جامعه را از ایفای نقش خود باز دارد و زمینه ساز ارتکاب جرایم و دیگر معضلات جدی برای جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتبی و مردمی بودن 2 ویژگی مهم پلیس/ ضرورت مبارزه با مواد مخدر

مکتبی و مردمی بودن 2 ویژگی مهم پلیس/ ضرورت مبارزه با مواد مخدر