مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-01اجتماعي

استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم اسفاده از ظرفیت سمن ها برای ترویج فرهنگ مهدویت، گفت: برنامه های بنیاد مهدویت باید مروج سبک زندگی اسلامی باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم اسفاده از ظرفیت سمن ها برای ترویج فرهنگ مهدویت، گفت: برنامه های بنیاد مهدویت باید مروج سبک زندگی اسلامی باشد.

مریم پورسرتیپ در اجلاس مهدویت منطقه 5 کشور که امروز دهم مهرماه در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: برنامه های فرهنگی بنیاد مهدویت بهترین سرمایه گذاری برای مبارزه با آسیب های اجتماعی است و انتظار داریم که بخشی از آسیب های اجتماعی با تاسی به فرهنگ مهدویت حل شود.

وی ترویج فرهنگ مهدویت را ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و با تاکید بر این که برنامه های مهدوی ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا به واسطه مشکلات اقتصادی، آسیب های اجتماعی نیز بیشتر می شود و تنها راه مهار آسیب های اجتماعی برنامه ریزی مدون در حوزه دین و مناسبت های اجتماعی است.

پورسرتیپ با تاکید بر این که بنیاد مهدویت سرمایه عظیمی از علما و روحانیت است، تصریح کرد: تاثیرگذاری روحانیت در جامعه در تمام سطوح وجود دارد کمااینکه در کلاس های مشاوره جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت

استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت