مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-01سياسي

پاسخگویی به شبهات مهدوی با زبان های مختلف


معاون بنیاد مهدویت کشور با اشاره به گسترش پاسخ گویی به شبهات مهدوی در فضای مجازی، اظهار کرد: شبهات مهدوی به زبان های مختلف دنیا پاسخ داده می شود.

- ایسنا/لرستان معاون بنیاد مهدویت کشور با اشاره به گسترش پاسخ گویی به شبهات مهدوی در فضای مجازی، اظهار کرد: شبهات مهدوی به زبان های مختلف دنیا پاسخ داده می شود.

محمدرضا نصوری در اجلاس مهدویت منطقه 5 کشور که امروز دهم مهرماه در سالن اجتماعات جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: اهل معرفت و کسانی که به دنبال شناخت فرهنگ مهدوی هستند سه دسته اند این در حالی است که عده ای شناخت مهدویت را برای مقابله با امام زمان(عج) می خواهند.

وی با ذکر این مطلب که از سال 2013 تاکنون 28 پایان نامه دکتری بر علیه امام زمان نوشته شده است بر لزوم گسترش پایان نامه های دانشگاهی با موضوع مهدویت تاکید کرد و افزود: در دانشگاه های ما یک پایان نامه در دفاع امام زمان(عج) وجود دارد اما در حوزه مقدار کمی وجود دارد.

نصوری با اشاره به این که عده ای معرفت و شناخت امام زمان(عج) را برای معامله می خواهند و زمانی که گرفتارند به یاد امام زمان(عج) هستند، تصریح کر: دسته سوم معرفت و شناخت امام زمان(عج) را برای فداکاری و جان نثاری در راهش می خواهند و معرفت آنان عاشقانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به شبهات مهدوی با زبان های مختلف

پاسخگویی به شبهات مهدوی با زبان های مختلف