مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-01سياسي

ریل گذاری لازم برای سرمایه گذاری در ایلام انجام شده است


راه توسعه استان از مسیر سرمایه گذاری می گذرد و ریل گذاری برای این مهم در استان شکل گرفته است .

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : راه توسعه استان از مسیر سرمایه گذاری می گذرد و ریل گذاری برای این مهم در استان شکل گرفته است .

قاسم سلیمانی دشتکی، در نشست سرمایه گذاری استان که با حضور دکتر فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی سرمایه گذاران خارج از استان برگزار شد، به سرمایه گذاری قابل توجه شرکت ها و نهادهای مختلف در استان اشاره و اظهار کرد: تمام قد از سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم و در این زمینه با توجه به امنیت بالای سرمایه گذاری در این منطقه از کشور ظرف سه سال گذشته بیش از 50 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است و از این حیث در ردیف استان های برتر کشور قرار داریم.

استاندار ایلام در ادامه یکی از اولویت های مهم استان در حوزه سرمایه گذاری را در مجموعه صنایع پایین دستی پتروشیمی عنوان کرد و گفت: در این حوزه دو سه پروژه آماده کار داریم که یکی از آنها پروژه مهم صنایع پایین دستی pp است که در زمینی به مساحت 40 هکتار و در 6 زون که هر زون ظرفیت پوشش کارخانه 16 کارخانه را دارا می باشد.

وی با اشاره به اعلام آگاهی سرمایه گذاری در این پروژه گفت: شرکت ایرانیان 40 درصد از سرمایه گذاری را متقبل شده است و باقی سهم به بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری لازم برای سرمایه گذاری در ایلام انجام شده است

ریل گذاری لازم برای سرمایه گذاری در ایلام انجام شده است